۱۳۸۸ اسفند ۲۰, پنجشنبه

حذف كامل


چند روز پيش حاجي يه پيشنهاد داد كه برم اسم وبلاگ مرحوم رو عوض كنم كه بتونم دوباره ازش استفاده كنم، با كلي خوشحالي رفتم و ديدم كه اصلا پرشين بلاگ كل وبلاگ رو حذف كرده !الانم اگه بريد به آدرسش اين صفحه بالا خواهيد ديد :
بعدش اين پيغام رو دادم به پرشين بلاگ :

وبلاگ من نه تنها از طریق مخابرات فیلتر شد بلکه چند روز بعد توسط پرشین بلاگ هم حذف شد .بدون هیچ اطلاع قبلی ! الان هیچ اثری از اون در پروفایلم نیست .به دوستانی که وبلاگشون فیلتر شده توصیه میکنم حتما از مطالب مهمشون یه کپی بردارند که با اقدام ناجوانمردانه پرشین بلاگ غافلگیر نشوند.
فکر نمیکردم یه همچین ظلم بزرگی از طرف پرشین بلاگ در حق ما بشه !و متاسفم که با هزار امید و آرزو یه سرور داخلی رو برای نوشتن انتخاب کردم.

تو با خدای خود انداز کار و دل خوش دار
که رحم اگر نکند مدعی خدا بکند
/
.
با يه كمي ترس از مقامات قضايي و آقاي قاضي و ساير برادرا!! از اين به بعد ميام همينجا مينويسم گرچه اينجام همچين مطمئن نيست ولي چه كنم كه بايد بنويسم !
فقط بگيد به من كه چه جوري فايل آپلود كنم؟

۱ نظر:

nimad گفت...

alirezaye azizam . khoshhalam ke dobare bargashti . linke shoma dar duello baznevisi shod ... hamrahat khaham bood baradaram .